Tuesday, May 25, 2010

Gravy Boat For Sale RM 80

Gravy boat untuk di jual RM 80, keluaran JnG Meiken. Condition seperti apa yang hangpa lihat. Menarik untuk lengkapkan koleksi. Di sini aku nak habak sikit sapa2 yang berminat nak beli tak kira la beli kat aku ke atau pada blogger lain..! Nasihat aku kalau hangpa berkenan terus call, beli dan bank in duit..habis ceta..! tak payah lar aku pulak asyik nak call..call..dah bank in ker belum duit..Apa lar hangpa nie..! ingat aku mintak sedekah kerr..! tak kan aku nak tunggu 20 30 henget hangpa..! sapa cepat dia dapat senang..tentu seller yang menjuai dalam blog pun setuju dengan pandangan aku cuma aku ni tak kira..aku smashh semacam jer..suka tak suka terpulang..tapi pada siapa yang biasa beli kat aku tu aku dah tau tak kesah sangat.





Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616. (NO SMS PLEASE).

No comments:

Post a Comment