Friday, April 2, 2010

Bottle For Sale 30

Botol untuk di jual RM 30, jenama "PEETER" di keluarkan di Butterworth Penang, aku tak pasti tahun berapa botoi nie..kaki botoi lebih arif..! Condition seperti apa yang anda lihat. Ber cerita bab botoi nie ter ingat aku semalam seorang collector nie dalam sms nya "tekak naik haus..asyik beli botol dan tin kosong jerrr.." hahaha..gelak aku baca sms dia..Memang cltcr nie dah banyak beli botoi dan tin kat aku...dah tu minat dan hobi dia..! Nasihat aku pada hangpa semua tengok2 la jugak budget kita tu kalau nak membeli. Cewahh..! aku dok nasihat orang aku pun sama jugak kadang2 tak lena tidok nak satu2 barang tu..








Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616 atau email ke eisantique@rocketmail.com (NO SMS PLEASE).

No comments:

Post a Comment