Friday, August 20, 2010

Creamer Satsumi For Sale RM 100

Creamer untuk di jual RM 100, bagi sesiapa yang collect set satsumi nie tentu nampak pelik creamer nie..mana tidaknya kepala naga pada penutup dah patah..! aduhh..sayang betoi..! Walau pun patah kadang2 berguna juga.

P/S : Terima kasih saudara TAJ dan blogger mamayana di atas info dan pembetulan yang di berikan pada N3 creamer satsumi nie..lontaran pandangan anda amat saya hargai.




Bagi yang berminat sila call bila-bila masa di talian 013-3660616. dan setiap item yang terjual RM 10 akan di ambil dari hasil jualan untuk tujuan amal. (NO SMS PLEASE).

2 comments:

  1. salam en eis. rasa kene bagi pendapat, sebab nama dah kene sebut, hehe. saya bukan kenaiii sangat dengan design2 jepun nih..tapi saya rasa teko ni design nya dipanggil "Satsuma". boleh refer website ini http://gotheborg.com/marks/satsuma.shtml

    kutani lebih kepada gambar pemandangan..itu pada pemerhatian saya ya. kalau ada input lain lagi baguss. sekadar berkongsi pendapat..wallahulam

    ReplyDelete
  2. ya betoi..! sy pun baru tau saudara TAJ bg tau saya td..tks bnyk mamayana

    ReplyDelete